My complaint:
Diverse malen gebeld. Krant ligt op straat, terwijl 10 meter verder een postbox is.
dit is dus de manier van de telegraaf om met 53 jarige abonnee om te gaan. Denk er sterk over abonnement op te zeggen.
Gewenste oplossing
Heel eenvoudig, krant bezord De Witte Raaflaan 24 in de postbox !

