al meer dan een maand wordt de krant niet meer bezorgtGewenste oplossingals de krant weer bezorgt wordt en mijn abbonnement wordt verlengt met 1 maand Read more
beste heer Paradijs,
Vanaf dat wakkernederland is ontstaan gaat het mis met onze rekening van de telegraaf Iedere keer heb ik gebeld dat jullie administratie de rekening stuurd en ook automatisch afschrijft met het gevolg dat er dubbel betaald wordt... Read more
Ik kan nijn vak.adres niet opgeven. Dan is mijn profiel niet aangemaakt of de velden zijn niet goed ingevuld.Steeds weer een andere fout.Gewenste oplossingOp het eenvoudiger te maken. Read more
Kreeg in de Telegraaf van zaterdag 4-9-2010 geen weekeind editie,wel kreeg ik 2 x pagina 1 t/m 34.Gewenste oplossingEen Moccataart ! Read more
per 1 september zouden we de krant weer in de bus krijgen. heb 2 keer gebeld , maar helaas nog niets ontvangen. hoe nu verder?Gewenste oplossingrestitutie van de niet ontvangen kranten en a.s maandag de krant weer in de... Read more
de telegraaf is weer niet bezorgt.ik wordt hier niet goed van.metvrgr. m toetGewenste oplossingnabezorgen Read more
Zowel gisteren als vandaag is de Telegraaf niet bezorgd. Telefonisch gemeld. Krant wordt nageleverd. Echter we hebben zowel de Telegraaf als het Haarlems Dagblad. Haarlems Dagblad wordt wel bezorgd. Bij nalevering van de Telegraaf wordt hij nogmaals bezorgd! Dit... Read more
Wij worden voortdurend lastig gevallen door een callcentre van de telegraaf , we hebben al tig keer aangegeven dat wij niet gebeld willen worden maar dat schijnt niet aan te komen bij de heren en dames van het callcentre... Read more
WIJ HEBBEN EEN ABBONEMENTJE VAN 9 WEKEN BESTELD.HIJ ZOU PER 1 SEPT WORDEN BEZORGD,MAAR NIETS ONTVANGEN l L BOS W V REESSTRAAT 13 1093 mj AMSTERDAMGewenste oplossingWEET IK NIET Read more
Vandaag donderdag 2 sept. is de telegraaf niet bezorgt.Gewenste oplossingIk wens vandaag alsnog een teelegraaf te ontvangen. Read more