Complaints about Telegraaf

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Telegraaf in de categorie Kranten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en... Read more >

0% of all complaints resolved. Needs 50 more complaints to rank in Kranten

0%
0 number of complaints
0 outstanding complaints
0 complaints treatment
0 complaints resolved

Telegraaf Reviews

geen krant

Complaint from user-20995 on 08 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

al meer dan een maand wordt de krant niet meer bezorgtGewenste oplossingals de krant weer bezorgt wordt en mijn abbonnement wordt verlengt met 1 maand Read more

t.a.v. de Heer Paradijs

Complaint from user-20860 on 06 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

beste heer Paradijs, Vanaf dat wakkernederland is ontstaan gaat het mis met onze rekening van de telegraaf Iedere keer heb ik gebeld dat jullie administratie de rekening stuurd en ook automatisch afschrijft met het gevolg dat er dubbel betaald wordt... Read more

Vakantie adres opgeven

Complaint from user-20809 on 06 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

Ik kan nijn vak.adres niet opgeven. Dan is mijn profiel niet aangemaakt of de velden zijn niet goed ingevuld.Steeds weer een andere fout.Gewenste oplossingOp het eenvoudiger te maken. Read more

de telegraaf

Complaint from user-20663 on 04 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

per 1 september zouden we de krant weer in de bus krijgen. heb 2 keer gebeld , maar helaas nog niets ontvangen. hoe nu verder?Gewenste oplossingrestitutie van de niet ontvangen kranten en a.s maandag de krant weer in de... Read more

Mijne heren,

Complaint from user-20610 on 04 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

Zowel gisteren als vandaag is de Telegraaf niet bezorgd. Telefonisch gemeld. Krant wordt nageleverd. Echter we hebben zowel de Telegraaf als het Haarlems Dagblad. Haarlems Dagblad wordt wel bezorgd. Bij nalevering van de Telegraaf wordt hij nogmaals bezorgd! Dit... Read more

telefonisch lastig vallen

Complaint from user-20479 on 02 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

Wij worden voortdurend lastig gevallen door een callcentre van de telegraaf , we hebben al tig keer aangegeven dat wij niet gebeld willen worden maar dat schijnt niet aan te komen bij de heren en dames van het callcentre... Read more

DE TELEGRAAF

Complaint from user-20421 on 02 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

WIJ HEBBEN EEN ABBONEMENTJE VAN 9 WEKEN BESTELD.HIJ ZOU PER 1 SEPT WORDEN BEZORGD,MAAR NIETS ONTVANGEN l L BOS W V REESSTRAAT 13 1093 mj AMSTERDAMGewenste oplossingWEET IK NIET Read more