Geen appeltje van oranje als abonnee ontvangen
tel. klacht gemeld maar niets ontvangen schande.
Weken in de krant beloven maar niets geven. Read more
Mijn appeltje zat plat getrapt los van elkaar in de verpakking Read more
Wat ik al verwacht had.......appeltje kapot!
Iedereen afgelopen weken warm gemaakt echter logistiek niet goed geregeld.
Al die zware zaterdagbladen op elkaar top-zwaar! Op die fragiele speldjes. Read more
Gisteren geen blad vrouw en geen appeltje van oranje ontvangen. Read more
Al jaren heb ik geen bezorgklacht over de telegraaf, maar sinds de omzetting naar een nieuw bezorgsysteem (samenvoeging van meerdere kranten) is de krant er veel later en nu opeens ontbreekt de bijzondere bijlage van de VROUW met het appeltje... Read more
we worden al dagen in De Telegraaf "lekker" gemaakt over het Appeltje van Oranje dat we vandaag als abonnee zouden ontvangen. helaas is het kapot en niet te gebruiken. Read more
Ik heb vandaag de telegraaf ontvangen inclusief het appeltje van oranje.Bij het openen van de plastic verpakking bleek dat het helemaal stuk was en ook niet te repareren was want dat heb ik geprobeerd.Zoals ik het kon bekijken kan de... Read more
Gebruik van bijgevoegde surprise niet mogeljk,omdat ik
alleen het plaatje aantrof.Handige experts zagen ook geen
oplossing.
MOgelijk een fout in verpakkingsafdeling. Read more
Na weken van meldingen dat het appeltje van oranje vandaag zou komen voor abonnementen, kreeg ik vandaag een krant zonder kaart. Jammer. Bovendien lees ik meer klachten over het appeltje. Read more
Vanmorgen een appeltje van oranje ontvangen, helaas geplet en gebroken. Read more