Complaints about Telegraaf

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Telegraaf in de categorie Kranten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en... Read more >

0% of all complaints resolved. Needs 50 more complaints to rank in Kranten

0%
0 number of complaints
0 outstanding complaints
0 complaints treatment
0 complaints resolved

Telegraaf Reviews

Telegraaf appeltje van oranje

Complaint from user-175920 on 28 April 2013 about Telegraaf in category Kranten

Ik heb n abonnement op de telegraaf en weken lang lees je dat je een appeltje van oranje erbij krijgt. Het staat aangegeven in de vrouw dat deze erbij zit maar helaas helemaal niets. Beetje teleurstellend! Read more

appeltje van oranje

Complaint from user-175910 on 27 April 2013 about Telegraaf in category Kranten

Speciaal vanochtend vroeg de Telegraaf gekocht bij AH voor het appeltje van oranje. Eenmaal thuis bleek de pin stuk te zijn. Terug naar AH was nog 1 krant de pin van het appeltje van oranje die daar in zat was... Read more

Kapotte appeltjes van Oranje

Complaint from user-175870 on 27 April 2013 about Telegraaf in category Kranten

Had 25 x de Telegraaf besteld voor een aktie naar mijn klanten, zou de krant cadeau geven met...het Appeltje van Oranje. toen ik de eerste openmaakte, bleek die kapot te zijn, ook de 2e, 3e, 4e, 5e was kapot en... Read more

Appeltje

Complaint from user-175845 on 27 April 2013 about Telegraaf in category Kranten

Koop ik extra een telegraaf op zaterdag in Spanje. Zit er geen appeltje bij. Ben teleurgesteld. Wilde het opspelden op 30 april. Read more

stuk appeltje van oranje

Complaint from user-175836 on 27 April 2013 about Telegraaf in category Kranten

De hele week staat de krant vol met de appeltjes van oranje. Krijgen we vrijdag ochtend de vrouw in de bus met het appeltje van oranje, dan is deze al stuk. De appel is van het stekertje af, en de pin... Read more

Geen appeltje

Complaint from user-175832 on 27 April 2013 about Telegraaf in category Kranten

Omdat ik toch wekelijks netjes de vrouwbijlage bij de vrijdagkrant krijg, vind ik het "vreemd" dat toevallig hij er gister niet bij zat. Ook geen oranje appeltje dus, had nog de hoop dat hij vandaag zou komen maar helaas.......... Read more