Ik heb n abonnement op de telegraaf en weken lang lees je dat je een appeltje van oranje erbij krijgt. Het staat aangegeven in de vrouw dat deze erbij zit maar helaas helemaal niets. Beetje teleurstellend! Read more
Speciaal vanochtend vroeg de Telegraaf gekocht bij AH voor het appeltje van oranje. Eenmaal thuis bleek de pin stuk te zijn. Terug naar AH was nog 1 krant de pin van het appeltje van oranje die daar in zat was... Read more
Heb geen Vrouw ontvangen en ook geen appeltje van oranje. Read more
Had 25 x de Telegraaf besteld voor een aktie naar mijn klanten, zou de krant cadeau geven met...het Appeltje van Oranje. toen ik de eerste openmaakte, bleek die kapot te zijn, ook de 2e, 3e, 4e, 5e was kapot en... Read more
megedaan aan welke krant ik lees zou met een kode van de telegaaf 4weken gratis krant krijgen maar kode werkt niet op geen een manier Read more
Koop ik extra een telegraaf op zaterdag in Spanje. Zit er geen appeltje bij. Ben teleurgesteld.
Wilde het opspelden op 30 april.
Read more
De hele week staat de krant vol met de appeltjes van oranje. Krijgen we vrijdag ochtend de vrouw in de bus met het appeltje van oranje, dan is deze al stuk.
De appel is van het stekertje af, en de pin... Read more
Omdat ik toch wekelijks netjes de vrouwbijlage bij de vrijdagkrant krijg, vind ik het "vreemd" dat toevallig hij er gister niet bij zat. Ook geen oranje appeltje dus, had nog de hoop dat hij vandaag zou komen maar helaas.......... Read more
Niet bij geleverd Read more
Al decennia lid van de telegraaf, verheug je je op het appeltje van oranje, krijg je wèl de bijlage vrouw (in gesloten verpakking)maar zonder appeltje !! Read more