Orange appeltje
Complaint from user-176089 on 29 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Niet ontvangen. Read more
Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Telegraaf in de categorie Kranten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en... Read more >
Complaint from user-176089 on 29 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Niet ontvangen. Read more
Complaint from user-176072 on 29 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Het mechaniek van het speldje is niet te gebruiken Read more
Complaint from user-176071 on 29 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Dagenlang wordt er geschreven in de Telegraaf over het Appeltje van Oranje; leuk denk ik ,ga hem echt dragen! Maar tot mijn grote teleurstelling; geen appeltje te bekennen in het blad vrouw. Hoe kan dat?? Heb nog overwogen om een... Read more
Complaint from user-176058 on 29 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Speciaal de telegraaf gekocht voor het oranje speldje. Krijg met geen mogelijkheid het speldje los. Moet ik het dragen met karton erbij. Na vele pogingen om het los te krijgen is nu het speldje kapot. Dit kan toch niet de... Read more
Complaint from user-176056 on 29 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Geef iets fatsoenlijks,of geef niets.Appeltje was volkomen geplet. Read more
Complaint from user-176033 on 28 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Zaterdag speciaal een Telegraaf gekocht (€ 2,70!!) want ik wilde voor de troonswisseling zeker het Appeltje van Oranje dragen. En wat blijkt: speldje zit al kapot in de verpakking. Wat een sof; als je bij zo'n gelegenheid de mensen iets... Read more
Complaint from user-176009 on 28 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Appeltje uitgepakt pin zat niet vast aan appeltje . Niet te repareren Slechte reclame .heel veel ophef maar met een slecht resultaat voor de lezers Read more
Complaint from user-175998 on 28 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Vrijdag zat er bij de Telegraaf het appeltje van Oranje, in het plasticzakje wat om het blad vrouw heen zit. Vond het super leuk om ook zo'n appeltje te hebben, maar helaas het appeltje lag los van de pin in het... Read more
Complaint from user-175956 on 28 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Moeder heeft een abonnement op deze krant maar geen e-mail. Gisteren zat er geen Appeltje van Oranje bij. Jammer hoor! Read more
Complaint from user-175949 on 28 April 2013 about Telegraaf in category Kranten
Leuk zo'n appeltje bij de Telegraaf, dacht ik. Pak ik het uit, is het stuk! Terug naar de winkel, die mij naar de Telegraaf verwijst. Nieuwe Telegraaf gekocht en wat denk je? Ook dit appeltje is niet van het kaartje... Read more