My complaint:
Speciaal de telegraaf gekocht voor het oranje speldje. Krijg met geen mogelijkheid het speldje los. Moet ik het dragen met karton erbij. Na vele pogingen om het los te krijgen is nu het speldje kapot. Dit kan toch niet de bedoeling geweest zijn.
Desired solution:
Een nieuw speldje met gebruiksaanwijzing s.v.p.

