Complaint: Appeltje van Oranje

user-176033 on 28 April 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zaterdag speciaal een Telegraaf gekocht (€ 2,70!!) want ik wilde voor de troonswisseling zeker het Appeltje van Oranje dragen. En wat blijkt: speldje zit al kapot in de verpakking. Wat een sof; als je bij zo’n gelegenheid de mensen iets leuks wil geven en ze daarvoor een krant laat kopen moet de kwaliteit toch van dien aard zijn dat men het heel lang kan dragen als statement voor ons Koningshuis dat altijd moet blijven bestaan.

Desired solution:

Stuur mij een nieuw (degelijker?) Appeltje van Oranje. Ik neem aan dat als de Telegraaf o.a. dhr. Rutte een speldje heeft gegeven dat dit niet zo'n prul is. Graag ontvang ik dus een nieuw speldje.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Telegraaf

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Telegraaf to pickup complaint

All complaints of