Beste mensen graag zou ik weten wanneer de 50 euro gestort worden van de actie, tablet GT-P5110, ik heb hem 26 maart al verstuurd.HJ v.d. Doelen
zandstraat 1 5271 TH
St. Michielsgestel
[email protected] Read more
Ik kreeg een leuke aanbieding, 4 weekenden gratis plus Vrouw, met code 3U5WEZKR.
Helaas reageert de Telegraaf slecht en de site geeft via contact geen oplossing en geen antwoord. Ik heb dus reeds een klacht ingediende en zo wordt het alleen... Read more
wij hebben al jaren een abonnement op de telegraaf en zouden zaterdag het appeltje van oranje ontvangen.
Maar alles wat er was geen appeltje van oranje Read more
Ik krijg 2x per week de krant, 1 op vrijdag en 1 op zaterdag. Nu heb ik de krant afgelopen vrijdag (26 april) weer niet gehad, dit is nu al de 2e keer. Het ergste vind ik nog dat ik... Read more
Het appeltje was helemaal kapot en verbogen.
Ik ben enorm teleurgesteld mede omdat ik het ook nog eens een leuk aandenken voor later zou hebben gevonden. Read more
bij AH speciaal TELEGRAAF gekocht zaterdag j.l.
Geen appeltje
navraag bij servicebalie "Ja, weet ik ook niet hoor"
Read more
Krant gekocht maar er zat helemaal zaterdag 27 april geen appeltje van oranje bij koop elke zaterdag de telegraaf hoe kan ik nu in het bezit komen wil hem graag ook Read more
Geen Appeltje van Oranje te bekennen in de Telegraaf,erg jammer,belofte maakt schuld! Read more
dat je gevraagd wordt een vragenlijst in te vullen en als beloning 4 weekends de krant krijgt.je wordt verwezen naar de giftsite en kan vervolgens niets aanvragen.het gebeurt veel bij zulke aanbiedingen.nieuwe trend veel beloven weinig geven? Read more
Ben al 40 jaar lid van de telegraaf.
Kan niks met het meegeleverde oranje speldje.
Zat helemaal kapot in de verpakking meegeleverd met de telegraaf. Read more