Ik heb een weekendabonnement bij de Telegraaf.
Vanmorgen, vrijdag, geen krant in de bus. Klacht ingediend op hun website. Helaas nu half 6, geen krant.
Telefonisch gebeld, maar kreeg alleen maar keuzemenu's.
Een v.d. menu's gaf aan dat ik nu een extra krant... Read more
Ik kan niet inloggen
en 3 x een cursus bij de buitenland telegraaf Read more
Al een maand lang krijgen wij de telegraaf veel te laat door de brievenbus,om 7uur.Normale tijd is ongeveer 6uur. Read more
Ik kwam dus een straatverkoper tegen en ik zou gratis een krant krijgen, dus ik zeg echt gratis? ja zei hij dus kom maar op proberen we het of het wat is.
vrouwenblad was wel betalend nou die wilde ik dus... Read more
Juni een aktie van de telegraaf genomen.10 weken voor €17,50.
daarna atomatich stoppen. Echter ze gaan gewoon door. aaaaAls je dan wil stoppen zeggen ze je hebt een half jaatcotract. Dus niet. Nu na 10 maanden nog gelazer over het tevroeg... Read more
Sinds enige weken gooit de bezorger de krant met de punt in de brievenbus en de rest hangt er buiten, wat inhoud dat de krant nat regent. terwijl mijn brievenbus voldoet aan de eisen van de PTT ik heb... Read more
de tablet werkt de ene keer wel en de andere keer niet ook de battery werkt niet goed. Read more
Medio maart heb ik mijn abonnement oer 01-05-2013 opgezegd. Ik heb mijn abonnement oer 01-05-2013 omgezet in een weekend abonnement.
Vanaf 01-05-2013 krijg ik 2 kranten in de bus. Wilt u deze discommunicatie per heden wijzigen. vr.gr. dhr J.A.B Oude Aarninkhof... Read more
Nadat ik vanmorgen de klacht had doorgegeven dat ik geen krant ontvangen, kreeg ik de vraag of deze soms nabezorgd moest worden. Zelfs het nabezorgen lukt niet. Read more
2 x krant om de appeltjes te bemachtigen en wat gebeurd alle 2 stuk!!! Read more