Complaint: nabezorging krant

user-178720 on 17 May 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een weekendabonnement bij de Telegraaf.
Vanmorgen, vrijdag, geen krant in de bus. Klacht ingediend op hun website. Helaas nu half 6, geen krant.
Telefonisch gebeld, maar kreeg alleen maar keuzemenu’s.
Een v.d. menu’s gaf aan dat ik nu een extra krant krijg als compensatie.
Maar ik wil geen extra krant, ik wil de VRIJDAGKRANT !!!!
En ik wil geen keuzemenu, ik wil een persoonlijk gesprek!
Waar is de service v.d.Telegraaf gebleven?

Desired solution:

De krant van vandaag vrijdag 17 mei alsnog in de bus.
Anders zeg ik mijn weekend abonnement op!!!!!!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Telegraaf

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Telegraaf to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Telegraaf

Telegraaf

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant gesproken 19-06-2013 Bezorging opgelost, gemiste krant gecompenseerd.

All complaints of