My complaint:
Ik heb n abonnement op de telegraaf en weken lang lees je dat je een appeltje van oranje erbij krijgt. Het staat aangegeven in de vrouw dat deze erbij zit maar helaas helemaal niets. Beetje teleurstellend!
Desired solution:
Alsnog er een opsturen.

