Complaint: 2 e dag geen krant ontvangen ( dinsdag en woensdag)

user-189480 on 18 July 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 e dag geen krant ontvangen ( dinsdag en woensdag)

Desired solution:

morgen de krant!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Telegraaf posted

user-189480

Responded on 18 July 2013 at 20:36

abonnement met 2 dagen verlengt is onzin. We hebben al jaren een doorlopend abonnement.
Vandaag donderdag nog steeds geen krant gehad!

Alle voorzieningen komen langs de wegwerkwaamheden die hier nu zijn dus waarom de krant niet?????? is echt onzin als dit een excuus gaat worden...

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Telegraaf

Telegraaf

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 24 juli 2013 abonnee telefonisch gesproken. Klachten zijn doorgegeven aan de depothouder. Wij verschuiven de betaaldatum van de nieuwe abonnementsperiode met 6 dagen.

All complaints of