Complaint: 6

user-30428 on 30 November 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Abonnement wordt vooraf automatisch geincasseerd. Ondanks via internet melden , voor 09.30 h , zowel op 17.09. als 18.09. als 06.11.2010 vindt geen nalevering plaats. Nalevering is tot op heden nog nooit waargemaakt. Inmiddels is het abonnement per 22.02.2011 beeindigd. Schriftelijk bevestigd door de Telegraaf. Inmiddels heeft men met bet.kenmerK: 0311139042775
de abonn.kosten geind t.b.v. € 39,50 Geen restitutie voor de niet ontvangen kranten. Deze kranten in de winkel gekocht.
Kosten hiervan: 17.09 € 1,45 18.09 en 06.11. 2x € 2,45
Dit zijn prijzen voor ‘n los exemplaar. Automatische incasso terug laten storten bij de bank en betaald:
€ 39,50 – € 6,35 = € 33,15.
Standaard na veel bellen vergoed de Telegraaf 0,50 voor ´n niet ontvangen krant. Voor dit geld kan ik geen Telegraaf in de winkel kopen.
Dit heb ik reeds eerder a.d.h. gehad met de Telegraaf en toen werd zelfs met ‘n incassobureau gedreigd.
Deze toestanden wil ik nu niet.
Gaarne Uw reactie.
mvg.
J.Visseren
Puttershof 3
4921 VN MADE

Gewenste oplossing

Acceptatie door de Telegraaf van mijn betaling.

All complaints of