My complaint:
wij hebben een halfjaar abonnement en die is in ot verlopen.
bij aangande van het abonnement hebben wij deze ook direct weer opgezegd en daar een bevestigings brief van gekregen…nu is het abonnement verlengd met weer een halfjaar terwijl wij hem hebben opgezegd …+ het feit dat de krant regelmatig te laat is of helemaal niet bezorgd is deze klachten uiteraard ook vermeld maar nooit teruggezien in compensatie welke wel is beloofd .ook hebben wij pas geleden ruim een week lang geen krant ontvangen omdat er iets was met het hoofdepot …ook hier zoudenwij een vergoeding voor krijgen van 80 ct per krant.
wij hebben nu wel een overzicht ontvangen met vergoedingen maar alleen voor die betreffende week maar niet voor de overige meldingen .dit is wel zeker 15 x geweest met als toppunt voor mijn man de dag na de finale voetbal ….vergoeding is trouwens geen 80 ct zoals doorgegeven door de telefoniste maar 60 ct voel me hierdoor ook belazerd.ik de heb de hele week een krant moeten kopen en die verhouding staat niet haaks op de vergoeding.Toen er een hele week niet geleverd was ivm logistieke problemen is er mij verteld door de teelfoniste dat wij een week later een brief met veronstschuldiging en uitleg zouden ontvangen van de teelgraaf …we moeten de brief nog krijgen….
Gewenste oplossing
ik wil dat onze abonnement per direct zoals afgesproken wordt opgezegd …en de vergoeding wordt gegeven van 80 ct ipv 60 ct .of evt verlenging van het huidige abbonement (dagen die we gemist hebben)dit schijnt bij mijn schoonvader wel te kunnen en is ook gedaan maar diverse malen wel door mij doorgeven als oplossing voor de gemiste kranten maar dat was niet mogelijk werd er gezegd maar bij iemand wordt het abonnement wel verlengd omdat ze een paar dagen de krant niet gehad hebben ?????

