My complaint:
ik heb 2 abonnementen een uitgebreid weekend abonnement van € 47 per kwartaal en een aanvullend van € 16 per maand. De krant van € 16 is maanden op het verkeerde adres bezorgd ook na meerdere telefoontjes bleef dit doorgaan. Pas sinds gisteren is het opgelost maar wat schets vanochtend mijn verbazing krijg ik 2 kranten dit is nu ook weer niet de bedoeling.
Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat de maanden verkkerd bezorgde krant terug betaald worden. Ook wil ik geen 2 kranten in het weekeinde bezorgd krijgen.

