My complaint:
op 18 maart zijn we gebeld voor een proefabonnement op de telegraaf, dit abonnement is op 19-04-2010 en zou dus automatisch eindigen op 19-10-2010.
ik krijg nu een acceptgiro van 72,95 euro voor een kwartaalabonnement. ik bel de telegraaf en wordt van het kastje naar de muur gestuurd want ik wil geen verlenging van mijn abonnement. ik voel me opgelicht door de telegraaf.
Gewenste oplossing
beeindiging van mijn proefabonnement op 19-10-2010 en dus geen verlenging.

