Complaint: Actiecode

user-204760 on 11 October 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kreeg van de Telegraaf 2xgratis Autovisie met inlogcode
Maar de site kon niet geopend worden om actie code in te voeren vind dit slechte reclame van de telegraaf.
Ben geneigd om lidmaatschap op te zeggen

Desired solution:

Dat ze nakomen wat ze beloven

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

All complaints of