Complaint: Alweer GEEN krant!

user-30840 on 03 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een klein maand een abbonement, al 11 keer geen krant ontvangen, mailen en bellen.Kluitje in het riet, ze schuiven het af, excuses te over, maar dus weer geen krant!
Wanneer worden ze echt wakker bij de wakkerste krant van Nederland?

Gewenste oplossing

Terugbetalen van het abbonementgeld.En van mijn jaarabbonement af!

All complaints of