My complaint:
Een klein maand een abbonement, al 11 keer geen krant ontvangen, mailen en bellen.Kluitje in het riet, ze schuiven het af, excuses te over, maar dus weer geen krant!
Wanneer worden ze echt wakker bij de wakkerste krant van Nederland?
Gewenste oplossing
Terugbetalen van het abbonementgeld.En van mijn jaarabbonement af!

