Complaint: beeindigen abonnement

user-201951 on 30 September 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 10 jaar trouwe klant heb ik besloten de fysieke krant op te zeggen. Het dit telefonisch gedaan. Kreeg daar te horen dat de telegraaf zich niet hoeft te houden aan de wettelijke opzeg termijn van 1 maand zoals”de wet van Dam”voorschrijft maar dat zij 3 maanden mogen hanteren. Voor mij onbegrijpelijk voor een bedrijf dat altijd het hoogste woord heeft. Ook zij blijken duistere pratijken erop na te houden. Immers de wet van Dam laat niets aan onduidelijkheid over. Zie onderstaande inhoud.

“Abonnement op bladen en tijdschriften die minstens één keer per maand geleverd worden. Bijvoorbeeld een tijdschrift dat elke maand bezorgd wordt: Hiervoor geldt een opzegtermijn van maximaal één maand.”

Desired solution:

Dat ook de telegraaf zich houdt aan de wettelijk geldende opzegtermijn van maximaal een maand en niet dat je gehouden wordt aan een opzegtermijn van 3 maanden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent reminder to Telegraaf to pickup complaint

All complaints of