My complaint:
Wij hebben ons proefabonnement keurig op tijd betaald stuurt men een incassobedrijf op ons dak met de mededeling dat wij NIET betaald zouden hebben. Sturen een bewijs door maar nog is het voor hen niet duidelijk.Ik weet niet of er een beetje opgeleid personeel werkt bij de telegraaf maar blijkbaar niet.Ik zal dan ook NOOIT meer een abonnement op de telegraaf nemen.Heb er meer werk aan om al mijn brieven en betalingsbewijzen door te sturen dan tijd om de krant te lezen .Echt een schande.!!
Gewenste oplossing
dat men bekijkt in hun boekhouding dat mijn betaling correct en op tijd is gedaan en men mij verder met rust laat!

