Complaint: betaling

user-38098 on 29 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben ons proefabonnement keurig op tijd betaald stuurt men een incassobedrijf op ons dak met de mededeling dat wij NIET betaald zouden hebben. Sturen een bewijs door maar nog is het voor hen niet duidelijk.Ik weet niet of er een beetje opgeleid personeel werkt bij de telegraaf maar blijkbaar niet.Ik zal dan ook NOOIT meer een abonnement op de telegraaf nemen.Heb er meer werk aan om al mijn brieven en betalingsbewijzen door te sturen dan tijd om de krant te lezen .Echt een schande.!!

Gewenste oplossing

dat men bekijkt in hun boekhouding dat mijn betaling correct en op tijd is gedaan en men mij verder met rust laat!

All complaints of