Complaint: bezorg klachten op verkeerde dagen

user-22359 on 21 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat ik een abonnement afgesloten heb op lang weekend de telegraaf tijdelijk ik hoor de krant op vrijd.zaterd.en maand. te krijgen.maar krijg hem ook de overige dagen dinsd.woensd.donderd.al 3x gebeld maar gaat door het bezorgen op dinsd. woensd. donderd. waar ik niet van gediend ben zo heb ik mijn abonnement niet afgesloten.en zeggen ze iedere keer we zullen het doorgeven aan het depot maar er word volgens mij niks aan gedaan. dus ik betaal echt de krant van de dagen op dinsd.woensd.donderd.niet. ik vind dit zo slordig dat hier niks aan gedaan word.+3x gebeld op 14 sept. 15sept. 16sept.niet tevreden hierover.

Gewenste oplossing

ik ben tevreden als ze de telegraaf niet meer op dinsd. woensd.donderd.bezorgen.daar heb ik geen abonnement op afgesloten.

All complaints of