My complaint:
De Telegraaf wordt slecht bezorgd. Vanwege interne bezorgpost op diverse afdelingen komen wij hier ‘s middags pas achter. Ik kan niet naar jullie bellen, daarom deze mail.
Gewenste oplossing
dagelijks bezorging
bezorgklacht per mail helpt 1 dag. Daarna gaat het al weer fout.

