Complaint: bezorging niet goed

user-42197 on 28 February 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enige tijd geleden benaderd door een medewerkster van U die voorstelde om het abonnement te verlengen tegen de prijs van Euro 16,95 per maand.
Hiermede zijn wij accord gegaan en e.e.a. is zelfs op band opgenomen. Aansluitend vertelde zijn dat het nieuwe contract aansluitend zou gaan bij het lopende contract.
Ik heb van daag oook reeds telefonisch gemeld dat de bezorging niet goed gaat want afgelopen vrijdag,zaterdag en vandaag geen krant ontvangen.

Gewenste oplossing

Compensatie voor thans drie dagen geen krant en hopenlijk zijn de problemen dan uit de lucht gehaald.
mijn naam is Erbé
Europaboulevard 29
1825RA Alkmaar
Bij U bekend is [email protected]

All complaints of