My complaint:
Hednmorgen 16/10 wederom geen krant ontvangen! Na mlding om 09.14 kreeg ik te horen dat nog vandaag voor 15.00 uur mijn krant bezorgd zou worden.Helaas ook om 15.00 uur geen krant!! Na weer melden kreeg ik te horen dat het er vandaag niet meer in zit
Gewenste oplossing
Ik heb dit al eerder beleefd en gevraagd om teruggave van de door mij betaalde krant(en) toezegging is gedaan, maar nooit iets ontvangen. Ik heb mijn abbonnement inmiddels per13 november a.s opgezegd!

