Complaint: bezorgklachten

user-201589 on 28 September 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze maand heb ik al een paar maal geen krant ontvangen en wel op maandag 2 september, zaterdag 14 september. Deze week is hij ook al een keer niet bezorgd en kon ook niet worden nabezorgd. Deze zou worden verrekend. Ook vandaag 28 september 2013 is hij niet bezorgd. Vlgs de melding zou hij om uiterlijk 09.00 uur worden bezorgd, maar bij thuiskomst lag er geen krant. Ook is hij deze maand al een keer nabezorgd.

2 en 14 september heb ik niet kunnen bellen omdat we weg waren en bij thuiskomst te laat waren voor de melding.

Ik overweeg serieus om naar een andere krant over te stappen als de bezorging zo slecht blijft.

Desired solution:

Minimaal een korting op mijn abonnementskosten, maar ik wil gewoon de krant op tijd in de bus.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Telegraaf

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Telegraaf posted

user-201589

Responded on 30 September 2013 at 15:17

Goedemiddag, wij gaan akkoord met de geboden oplossing en vertrouwen erop dat we weer een goede bezorging krijgen. Vlgs. ons hebben we sinds kort een nieuwe bezorger. Als dat inderdaad zo is, dan is dat geen succes. We hadden nl. zelden klachten. Mvrgroet
Aat Vinke

Telegraaf

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag, wij hebben de klant getracht te bellen, helaas geen gehoor. Een excuusmail verstuurd en ter compensatie 1 week gecrediteerd op het abonnementsgeld.

All complaints of