My complaint:
Op 31dec. is de krant maar voor de helft geleverd. Er ontbraken pagina’s.
Verder is er op 1 en 2 januari geen krant bezorgd.
Gewenste oplossing
evt. terugbetaling van deze 3 kranten. En dat in de toekomst voortaan de krant op tijd en volledig gebracht wordt.

