My complaint:
Dat als je de krant niet bezorgd wil hebben en de periode dat je hem niet krijgt geen betalings vergoeding krijgt!! Dat het belachelijk is dat alles veel te lang duurt voor dat er iets is geregeld!
Gewenste oplossing
Laat maar we hebben ons buik er van vol!!!!!

