My complaint:
Niet bezorgd op 9feb 2011.
Ook niet na mijn tel melding van niet bezorgen
Gewenste oplossing
Dagblad alsnog bezorgen met excuses en reden
Niet bezorgd op 9feb 2011.
Ook niet na mijn tel melding van niet bezorgen
Dagblad alsnog bezorgen met excuses en reden