My complaint:
ik wil inloggen op www.telegraaf.nl/lente maar krijg dan dit klachtenformulier. Wat heb ik daar nou aan, zo kan ik toch niet meedingen?
Gewenste oplossing
zodra ik in kan loggen.
ik wil inloggen op www.telegraaf.nl/lente maar krijg dan dit klachtenformulier. Wat heb ik daar nou aan, zo kan ik toch niet meedingen?
zodra ik in kan loggen.