Complaint: geen

user-25061 on 20 October 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn opzegging is niet goed afgehandeld heb hier al diverse malen over gebeld maar het blijf maar niet goed gaan.mijn klacht is bij de telegraaf bekent.

Gewenste oplossing

Dat mijn abonement op de juiste datum 28-09-2010 wordt stop gezet.en ik geen nieuw abonnement zonder mijn toestemmeng krijgt opgelegt,28-09 t/m27-10 á 23,75 Euro die ook nog eens zonder mijn toestemmeng van mijn rekening is af geschreven.En met ingang van 1 november het nieuwe abonnement á 16-Euro per maand zo ik had afgesproken zal in gaan.In afwachting van Uw bericht.

met vriendelijke groeten,

F.Bloemheuvel.

All complaints of