My complaint:
Mijn opzegging is niet goed afgehandeld heb hier al diverse malen over gebeld maar het blijf maar niet goed gaan.mijn klacht is bij de telegraaf bekent.
Gewenste oplossing
Dat mijn abonement op de juiste datum 28-09-2010 wordt stop gezet.en ik geen nieuw abonnement zonder mijn toestemmeng krijgt opgelegt,28-09 t/m27-10 á 23,75 Euro die ook nog eens zonder mijn toestemmeng van mijn rekening is af geschreven.En met ingang van 1 november het nieuwe abonnement á 16-Euro per maand zo ik had afgesproken zal in gaan.In afwachting van Uw bericht.
met vriendelijke groeten,
F.Bloemheuvel.

