My complaint:
mailen, bellen (heel vaak langer dan 5 minuten in de wacht)
niets helpt. er wordt beloofd dat de krant wordt nabezorgd, maar er gebeurt werkelijk niets.
nu zit ik in de nazorg (belachelijk ik ben toch niet ziek) en wordt je na een week gebeld (moet ik nog zien) of de klacht verholpen is, dus de krant wel is bezorgd.
waardeloos….. wel weer als de kippen bij om het nieuwe kwartaal te innen.
schandalig vind ik het. 3 weken geen krant ontvangen en je zo behandelen.wakkere krant van nederland noemen ze zich, nou ze slapen waar je bij staat.
ik heb de krant opgezegd, maar dat kan pas na 14 dagen en daarna weer dokken voor 3 maanden.
ze krijgen van mij een 0000000 als cijfer
Gewenste oplossing
mijn volledige geld terug voor de dagen dat ik de krant niet heb ontvangen.

