Complaint: geen vermelding wedstrijd voorronde CL PSV

user-191707 on 02 August 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kreeg ooit het verwijt hypocriet te zijn omdat ik, als Eindhovenaar, tijdens mijn vakanties dagelijks de Telegraaf koop (zijnde een AJAX-krant)
Ik vind die voetbalhype vaak overdreven en onvolwassen. Daarbij vind ik de berichtgeving scherp en komt die over als ongecensureerd. Daar houd ik ook van.
Maar toen ik vandaag (31-7) de Telegraaf kocht en er stond geen woord in over de goede prestatie van het nieuwe en verjongde PSV. Terwijl allerlei minder relevante sportzaken er wel in stonden. Dat viel me dat zwaar tegen. Heb ik me dan toch in de Telegraaf vergist?

Desired solution:

Met een onderbouwd en terzake dienend antwoord over deze "boycot" van PSV e/o diens prestatie van 30-07.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

All complaints of