Complaint: Goedemorgen

user-34852 on 06 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de zoveelste keer krijgen wij geen Telegraaf.
De krant die wij normaal op vrijdag krijgen lag Zondag avond omstreeks 19.30 in de bus.
Wij hebben nu al 5 keer geen krant ontvangen, en als de krant komt dan is het veel te lat.

Gewenste oplossing

De oplossing is gewoon elke ochtend de krant graag heel en droog in de bus.

All complaints of