Complaint: gratis autovisie

user-204675 on 11 October 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag bij de telegraaf een code gekregen voor 2 x gratis het blad autovisie.helaas is deze website nergens te vinden.Dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaakt,maar ik denk nu,ik ga het melden want elke keer die gratis beloftes en niet gebruik van kunnen maken vind ik niet netjes sorry.Ook kreeg ik vaak met iets gratis een actiecode die niet eens bestond of al ingebruik was

Desired solution:

dat u mijn als nog hier gebruik van kan laten maken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Telegraaf

Telegraaf

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant ontvangt een mail met daarin uitleg over de aanvraag

All complaints of