Complaint: Incassoburo achter me aan na niet ontvangen krant

user-23908 on 05 October 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tijdens het WK nam ik een proefabonnement op de Telegraaf. Nadat ik na een week nog geen krant had ontvangen, belde ik op en gaf ik een bezorgklacht door. Hierna nog geen kranten ontvangen. Herhaalderlijk bezorgklachten doorgegeven, en uiteindelijk 1x de krant bij de buren (bedrijf naast me) gevonden. Na het WK ontving ik een factuur, die ik natuurlijk niet wilde betalen en belde daarom weer naar de Telegraaf. Excuses en sorry. Het abonnement zou kosteloos worden verlengd en ik zou nu de krant voorzien van een label met mijn naam krijgen. Na een week zouden ze nog eens bellen om te controleren of ik de kranten nu wel ontving… Nooit een krant gezien, nooit terug gebeld.
In september ontving ik een brief van het incassobureau met het verzoek om het bedrag met een flinke verhoging snel te betalen. Heb de Telegraaf weer gebeld, maar die hadden zogenaamd mijn dossier niet meer, want die was naar het Incassobedrijf Plaggemars. Onzin natuurlijk, want ze konden alles nog terugzien in de computer toen ik het probleem opsomde. Vandaag na drie weken eindelijk bericht van Plaggemars, dat Telegraaf had gereageerd en dat ik gewoon moest betalen, want ik had de bezorgklacht niet voldoende gemeld bij de bezorgklachten en zou de krant extra hebben ontvangen. Onzin dus. Verwachten ze nou van mij als PROEFABONNEE!!! dat ik 100x ga bellen om hun fouten op te lossen? Ik meerdere keren klachten ingediend en dat lijkt me al vaker dan nodig moet zijn. Vandaag de Telegraaf maar weer eens gebeld en eindelijk iemand gesproken die bereidwillig was om iets uit te zoeken en terug te bellen. Waarschijnlijk is die ook weer terug gefloten door haar meerderen, want zojuist kreeg ik een telefoontje met de melding dat het doorgestuurd was naar een andere afdeling en moest worden uitgezocht en moeilijk moeilijk. Ik moest zelf ook het Incassobureau nog maar even bellen. Dus ik, als gedupeerde klant, moet nu wederom moeite gaan doen om te proberen van een Incasso af te komen voor iets wat ik nooit heb mogen ontvangen. Belachelijke gang van zaken en ik eis dan dan ook een spoedige oplossing en compensatie voor de geleden schade.
Het grappige is dat de dame van de telegraaf me ook nog wist te melden dat ik per gisteren de krant weer moest ontvangen, want ik was uitverkoren om een cadeau abonnement van 2 weken te ontvangen. Lachwekkend.. ik wordt van wanbetalen beticht en krijg een incassobureau achter me aan en dan geven ze me nog even een abonnementje als doekje voor het bloeden. Overigens heb ik dit cadeauabonnement ook zowel gisteren als vandaag nog niet gezien.

Gewenste oplossing

Voor alle tijd die ik in bellen en mailen heb gestoken en de stress die met die heeft gekost zou ik u eigenlijk een dikke rekening met manuren a 40 per uur moeten sturen.
Ben echter momenteel al te vreden als jullie de hele zaak laten vallen en mij een excuusbrief sturen voor de overlast. Schiet nou maar op met dat burocratische gezeur en doe wat aan klantbinding, want een succesvol proefabonnement was het geenzins.

All complaints of