Complaint: klacht Telegraaf

user-21340 on 11 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/ mevrouw,
Vandaag, zaterdag 11-09-2010, is mijn telegraaf niet bezorgd maar het AD. Vorige week, zaterdag, 04-09-2010, is mijn telegraaf ook al niet bezorgd. Wel bezorging gebeld, maar geen telegraaf voor 3 uur ‘s middags ontvangen.
Kunt u vandaag nog bezorgen (SERVICE)?
Met vriendelijke groet,
Arie de Ruiter, Wilhelminastraat 82, 4132 GG Vianen, klantnr. 121221741.

Gewenste oplossing

Om mijn telegraag vandaag alsnog te bezorgen voor 3 uur vanmiddag.

All complaints of