Complaint: krant

user-40160 on 12 February 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op zaterdag 12 februari 2011 geen krant gehad.
En dat juist op zaterdag
Heb krant gekocht
Hij wordt toch niet een andere Bos gebracht.
Woont n.l. ook aan zelfde straat en postcode

Gewenste oplossing

Geef maar wat bonnen dan kan ik hem halen als hij niet bezorgd wordt

All complaints of