My complaint:
op zaterdag 12 februari 2011 geen krant gehad.
En dat juist op zaterdag
Heb krant gekocht
Hij wordt toch niet een andere Bos gebracht.
Woont n.l. ook aan zelfde straat en postcode
Gewenste oplossing
Geef maar wat bonnen dan kan ik hem halen als hij niet bezorgd wordt

