Complaint: Krant continu te laat bezorgd

user-32259 on 15 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De Telegraaf wordt heel vaak te laat bezorgd. Om kwart over 7 ligt de krant vaak nog niet in de bus. Dus dan kan de krant s’avonds na het werken pas gelezen worden. Dit is zeker al 2,5 maand gaande. Deze klacht is al vaker aan de Telegraaf gepost.

Gewenste oplossing

Dat de krant er op tijd in ligt iedere dag.

All complaints of