Complaint: krant wederom niet bezord

user-34415 on 03 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

het is de laatste weken steeds weer,krant niet bezorgd.
Hierover al kontakt geweest,maar het schijnt niet te helpen. Het verrekenen met het abbonnements geld is niet de oplossing. Afgelopen vrijdag naar de shop geweest,boekhandel,en heb daar maar een telegraaf gekocht.
Vandaag zal het wel weer zo zijn,geen krant dan zelf maar een kopen.

Gewenste oplossing

Hoop voor de toekomst dat het wordt opgelost anders gaaan wij maar over naar een andere krant.

All complaints of