Complaint: niet bezorgen krant

user-23308 on 02 October 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

IK heb op 29 september om ongeveer om 8.50 uur per telefoon gemeld dat ik geen krant ontvangen had. Dus ruim voor 11.00 uur. Ik kreeg de melding dat deze om ongeveer 14.00 uur bezorgd zou worden, maar geen krant ontvangen, maar wel betalen. al jaren abonnement op de telegraaf. Dus ik wil die krant dan ook ontvangen. Wat gebeurt hiermee, wanneer ik toch geen krant ontvang na de melding per telefoon? Hopende op een goede afwikkeling in deze, en hopende op de krant.

Gewenste oplossing

Dat ik alsnog die krant ontvang en als dit niet mogelijk is, dan maar in mindering op mijn abonnement. Hopende dat dit niet meer gebeurt,anders opzegging van abonnement en koop deze wel bij de pomp.

All complaints of