My complaint:
Ik merk dat er oneerlijk wordt omgegaan met mensen die reactie geven op een nieuwsite op de website.
Ik neem als voorbeeld nieuws wat gaat over de islam/moslims. Ik ben zelf een moslim en probeer voor onze gemeenschap op te komen. Hierbij blijf ik netjes, beledig niemand en scheld niemand uit. Ik probeer me goed te houden aan de ‘huisregels’. Bijna 9 van de 10 keer krijg ik een mail dat mijn reactie niet wordt geplaatst omdat ik de ‘huisregels’ overtreed! Ik ga dan nogmaals de huisregels lezen maar kan geen regel vinden die ik kan heb overtreden. Maar dit is het ergste nog niet: Als ik dan reacties lees van andere mensen schrik ik mij dood! Er wordt echt vollop gescholden en bedreigd, onwaarheden verteld…vooral onrespectvol met elkaar omgegaan, in dit geval de moslims en de islaam. Sommige reacties worden wel 3 regels overtreden! Hierdoor denk ik dat de telegraaf probeert anti-islam te zijn, en de reacties waarbij de waarheid wordt verteld over de islaam worden geweigerd..
Gewenste oplossing
Het enige wat ik vraag is een eerlijke behandeling. Wordt mijn bericht geweigerd? Prima, als deze de regels overtreed! Maar laat niet al die andere schokkende berichten wél door! Dit doet mij namelijk erg pijn en het frustreerd mij enorm… Alvast bedankt

