My complaint:
nu mijn moeder bijna 85 is, lukt het lezen van de krant niet meer
ik probeer deze dan ook op te zeggen
helaas bleek na dik 20 minuten wachttijd dat de dame aan de telefoon (Wendy Waris) niet wist dat een verpleeghuis hetzelfde was als een geriatrisch centrum; dat nam zij mij kwalijk en kwakte de hoorn erop
na opnieuw contact gezocht te hebben, weer 10 minuten gewacht om een nummer te mogen achterlaten om teruggebeld te worden vanavond, ben benieuwd
de lange wachttijden duiden er mogelijk op dat veel mensen moeite hebben om van hun abonnement af te komen? ik neem er in ieder geval nooit meer een, mijn moeder was ongeveer 40 jaar abonnee; stank voor dank en een grote bek toe (,,dat is nou eenmaal niet mijn scene zei Waris, engels kon ze wel…)
Gewenste oplossing
dat per direct het abonnement wordt opgezegd, of ze iets doen met die Wendy Waris moeten ze zelf weten; dankzij haar zal ik in ieder geval eenieder afraden ooit een abonnement op de Telegraaf te nemen

