My complaint:
Ik heb op zondag 26 september een schriftelijke opzegging met een “rode kaart”van de bank opgestuurd naar de telegraaf. Ook heb ik dit telefonisch gedaan op 27 september. Ingaande per direct. Ik bleef maar de krant krijgen. Per 7 oktober wekelijks emails en telefoon met afdeling abonnementen. Die houden als einddatum 7 februari aan. Inmiddels heb ik weer het abonnement geld van 75 euro laten terug halen door mijn bank. Ze luisteren niet naar je bij de telegraaf. Een abonnement afsluiten gaat met 1 telefoontje, het beindigen duurd nu al 8 weken.
Gewenste oplossing
Per direct geen krant meer. Nooit meer. En ook geen faktuur. Vanaf November.

