My complaint:
geen krant gehad ook na bezorgen is niet gelukt
krant weer opgezegd.na 2 dagen een brief gehad van telegraaf met klant gegevens.
bezorging is slecht bij telegraaf (in het verleden ook al eens gebeurd
Gewenste oplossing
geen krant meer van de telegraaf
(nooit meer) dit was de tweede maal dat ik getracht heb om met deze krant in zee te gaan maar weer niet gelukt

