My complaint:
proefabonnement van 4 weken , al 6x geen krant ontvangen, nu krijg ik helemaal geen krant meer . volgens de bezorger is de vaste bezorger [van onze wijk ]ermee gestopt. maar daar heb ik geen proefabb voor .heel wat keren de 088nr gebeld mailen verstuurt , maar er word niks aan gedaan. zo is mijn vertrouwen in deze krant zeer minimaal en durf ik geen vast abb aan te gaan jammer
Gewenste oplossing
graag weer gewoon de krant van week 46 ,15 nov tot week 49 11 dec. en daarna nog de 6 kranten tegoed.

