Complaint: proefabonnement van 4 weken , totaal 2,5 weken de krant gehad

user-31371 on 07 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

proefabonnement van 4 weken , al 6x geen krant ontvangen, nu krijg ik helemaal geen krant meer . volgens de bezorger is de vaste bezorger [van onze wijk ]ermee gestopt. maar daar heb ik geen proefabb voor .heel wat keren de 088nr gebeld mailen verstuurt , maar er word niks aan gedaan. zo is mijn vertrouwen in deze krant zeer minimaal en durf ik geen vast abb aan te gaan jammer

Gewenste oplossing

graag weer gewoon de krant van week 46 ,15 nov tot week 49 11 dec. en daarna nog de 6 kranten tegoed.

All complaints of