My complaint:
Er kan bij de Telegraaf worden gereageerd op krantenartikelen. Nou is mij opgevallen dat zodra er een krantenartikel geplaatst wordt over allochtonen, er altijd een reactie geplaatst kan worden ( over de inhoud van die reacties zullen we het maar niet hebben), maar bij andere artikelen is er niet altijd de mogelijkheid hiervoor. Ik heb het gevoel dat dit met opzet gebeurt, om mensen in een bepaalde richting te duwen.
Gewenste oplossing
Of op alles kunnen reageren, of op helemaal niets. Maar geen onderscheid maken.

