Complaint: Te laat !!!!!!!!!!!!

user-25078 on 16 October 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Altijd is de krant te laat. Door de week zelden voor 7u. In het weekend nu om 8.45u nog geen krant

Gewenste oplossing

Krant op tijd bezorgen

All complaints of