Complaint: telegraaf

user-44252 on 19 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wat heb ik aan een code die ik niet kan activeren

Gewenste oplossing

niks beloven , maar gewoon doen , telegraaf de beste krant van nederland . Nu niet meer .

All complaints of