Complaint: Telegraaf weer niet bezorgd

user-27686 on 09 November 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De telegraag wordt minimaal 1x per 3 weken niet bezorgd, behorlijk hinderlijk zeker aangezien we al behoorlijk lang klant zijn..

Gewenste oplossing

Dat dit Niet meer gebeurd en de krant alsnog voor 10 uur op kantoor wordt afgegeven

All complaints of