My complaint:
Reeds 2x aan de telegraaf doorgegeven dat ik de reclameaanbieding van het fototoestel Samsung WB 600 waarbij je eerst 5 bonnen moet sparen verkeerde voorlichting is.
Zij bieden het toestel goedkoop aan van €179,00 voor €129,00. Op de webside van samsung wordt hetzelfde toestel aangeboden voor €139,00, ik heb 2x erover gemaild maar geen reactie??
Gewenste oplossing
Die reclame weghalen en beter voorbereid iets gaan doen, je wordt zo bedonderd, alleen weet ik niet wie?

